Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Του Έρωτα η Πύλη ~ Ειρήνη Βελέτζα (Irina Velen)


 Του Έρωτα η Πύλη ~ Ειρήνη Βελέτζα (Irina Velen)

Του Έρωτα η Πύλη Στα χάδια σου αφέθηκα κι απόψε πάλι Αισθήσεις, σώμα και ψυχή παρέδωσα στη ζάλη Τα χείλη σου πλησίασαν και ήταν διψασμένα Νέκταρ ζητούσανε να πιούν φτιαγμένο από μένα Το φιλί μας άγριο έκαιγε απ'τον πόθο Έσταζε νέκταρ θεϊκό για σένανε και μόνο Αφέθηκα και μέθυσα απ'τα δικά σου χείλη Ταξίδι μέγα άρχισες στου Έρωτα τη Πύλη Το είναι σου ανυπόμονο, γυρεύει το κλειδί μου Το χάδι σου πιο λαίμαργο, να καίει το κορμί μου Έψαχνες να βρεις το κλειδί την πύλη να ανοίξεις Στα έγκατα του κήπου μου να μπείς να περπατήσεις Όταν η πύλη άνοιξε ζωής έλαβα δώρα Στο κόκκινο το πορφυρο χρωμάτισες το δώμα Γνώρισα τον έρωτα απ' το δικό σου σώμα Ανάσα έλαβα ζωής απ' το δικό σου στόμα Ένα εμείς πια γίναμε ψυχή, ανάσα, σώμα Η ένωσή μας θεϊκή για πάντα στον αιώνα Irina Velen ~Ειρήνη Βελέτζα~ (7/10/12)



«Του Έρωτα �...» screenshots:
00:02:26
00:01:13
00:02:26
00:03:39


Γνώρισα τον έρωτα ...
Γνώρισα τον έρωτα απ' το δικό σου σώμα Ανάσα έλαβα ζωής απ' το δικό σου στόμα....********* υπεροχο...Καλο σου βραδυ

AENAON11 on 2012-10-09
τι να πω! για τον ...
τι να πω! για τον στίχο? την μουσική, το ομοιόμορφο χρωματισμό των φωτό? νομίζω πως έδωσες όλα όσα ήθελες να περάσεις μέσα απ' αυτή την προσπάθεια! μπράβο κοριτσάρα μου! ε ναι λοιπόν...μου άρεσε πολύ!

BlueRose26071967 on 2012-10-09
Awesome !
Awesome !

SapphireBlueCaress on 2012-10-08
Αστείρευτη ομορφιά ...
Αστείρευτη ομορφιά και τρυφερότητα! Εξαιρετική η δημιουργία σου καλή μου φίλη! Συγχαρητήρια! Σ' ευχαριστούμε πολύ! ❀✿❀✿❀✽.¸¸.•*`*•.✽♥❤♥✽.¸¸.•*`*•.✽❀✿❀✿❀

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου