Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

[ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ


Στης ψυχής τις νότες..

20Ιου 2008

17


Ήλιος γίνε και φώτιζε, τα πρωινά τα γιορτινά
Φεγγάρι μου  και στόλιζε,  με γιασεμιά τα δειλινά
Μια αγκαλιά και κράτα με, στα σκαλοπάτια τα στενά
Ανάσα μου και εισχώρησε, μες τη ζωή μου με φιλιά



Όνειρο και τραγούδησε, της μοναξιάς τη λύπη
Αστέρι και ξενύχτι μου, άνοιξης καρδιοχτύπι
Βροχή το απομεσήμερο, μύρωνε τη ζωή μου
και τον χειμώνα ζέστενε, να λιώνει το κορμί μου



Σύννεφο μεταξένιο μου, λιμάνι και ταξίδι
πέτρας γυμνής που έριξα τη νύχτα σε μια λίμνη
Δάκρυ κρυφό, λυτρωτικό, πάθος και απουσία
μιας αλησμόνητης ευχής, γίνε η μελωδία..



L.N.E


Πανσέληνος Έρωτας..

18Ιου 2008

24

                                                        



***************************************************************************************************************************



148011-y1pcwHzMrfDfLhgqgTc5222N8XbldvUgYtCyTpaaidp7j5mbPduE1Vx1-vbukX8dhs2K1QN5lzgKAM.jpg
Δάγκωσε
Σοκολάτα λευκή.. με αμύγδαλα μέσα
Λιώνει.. θερμοκρασία καύσωνα..
εντός μου..
στάζει..
επάνω σου..
καίει..
Φλογίζεται το κορμί..
κι άλλο μου λες..
κι άλλο σε λιώνω..
Με λιώνεις
Καυτό καλοκαίρι
Πορφύρα και μέλι στα χείλη
κι η δίψα.. ανυπόφορη..
πίνω..
πίνεις..
κι άλλο θες..
κι άλλο θέλω..
θέλω..
θέλω..
θέλω..
κι άλλο..
κι άλλο..
οφείλεις..
οφείλω..
στο Εσύ..
στο Εγώ..
στο Φεγγάρι που γέμισε απόψε..
και πριν ολόγιομο σταθεί..
πάλι θα αδειάσει..
πάλι..
για μας..
να του ζητήσουμε..
να μας γεμίσει..
κι άλλο..
κι άλλο..
ξενύχτι ο έρωτας..
άυπνη μένω..
στο προσκεφάλι σου..
τα μάτια σου θωρώ..
και στ΄ όνειρο μπαίνω..
μη με ξυπνάς αγάπη μου..
Εσύ το όνειρό μου..

L.N.E

Φεγγάρι ολόγιομο
Στα χείλια σου στάζει
Απόψε
Φιλί αρμυρό
Δεν φτάνει ...
Διψώ
Και
Πεινώ
Ξαναγεννιέμαι για Σένα
Κι άλλο
Δως μου
Κι άλλο
Κι άλλο αγάπη μου
Μπες μέσα μου
Πιο βαθιά
Στης ψυχής μου τ' απάτητα
Στου κορμιού μου τ' ανήλιαγα
Στου μυαλού μου τ' ανύπνωτα
Κι άλλο..
Κι άλλο ...
Κοίτα με ...
Δεν σε χορταίνω πια ...
Κι η απληστία μου αυτή
Ολοένα θεριεύει ...
Θέλω Σε
Και γι' αυτό ...
Μαινάδα αλλοπαρμένη εγώ
Απ' το κορμί σου κλέβω
Τον μυρωδάτο του Έρωτα χυμό
Την σπορά της ηδονής την καθάρια
Και της σάρκας τον πιο βουερό λυγμό
Στην αγία του οργασμού την ώρα
Κι άλλο είπες ...
Ναι ...
Κι άλλο ...
Κι άλλο ...
Θέλω ...
Θέλεις..
Κι αυτό ακριβή ομορφιά μου
Έρωτας θεός είναι
Προσκυνώ Σε!
              
armatan

Σελίδα 182η

18Ιου 2008

42

Love kiss.JPGΙούνιος.. Τετάρτη.. 18
Πανσέληνος σήμερα
Γέμισε το φεγγάρι
Το βράδυ θα βγω να Σε δω.. αγάπη μου
Μου αρέσει το γυμνό σου ένδυμα
Όσες φορές κι αν το φοράς,
λάμπεις
Κύκλος που σμίγει κάθε 28 ημέρες
Κάθε 28 νύχτες..
Σκέφτομαι να αλλάξω τον τυχερό μου αριθμό
 ή μάλλον, όχι..
Το λαχείο το κέρδισα.. έτσι κι αλλιώς
Σε.. κέρδισα
Ξέρεις, η προβολή δημόσια
Στο είπα,
θα το κάνω
Μα ακόμα κι αν δεν..
ο βήχας, το χρήμα και ο έρωτας λένε Ζωή μου,
δεν κρύβεται
Κι εσύ είσαι όλα
Και βήχας και χρήμα και έρωτας
Απορείς;
Θυμήσου
Μετάφρασε
Ακόμα ψάχνω να εφεύρω τη νέα λέξη
Πλεονασμός λένε.. όπως όταν ακούς..
"Είναι πολύ.. επείγον"
Εγώ λέω.. "σε λατρεύω κι άλλο"
Επείγουσα η κατάσταση
Χρήζει θεραπείας άμεσης
Στην εντατική λοιπόν
Με ιδιαίτερη φροντίδα και περιποίηση,
θα την ανακαλύψω τη λέξη
Να.. εδώ την έχω..
Στην άκρη των χειλιών μου
Σε λατρεύω κι άλλο..
κι άλλο..
κι άλλο..
Έλα
Πλησίασε
Δική σου η λέξη
Δική σου.. εγώ..
Τα χείλη σου άγγιξε στα δικά μου
Νιώσε..
Νιώσε την..
Σε λατρεύω κι άλλο..



L.N.E




Π.Α

Πέμπτη εποχή..

16Ιου 2008

32

Στο κρεβάτι εγώ
κι ένας κρίνος
Μεγαλείο ο ύπνος μαζί του
Χωρίς σκέψεις,
τα μάτια ανοίγω
Πλάι μου, εσύ
Οσφραίνομαι άρωμα άνοιξης
Μοναδικής, δικής μου
Κρίνος γυμνός,
λευκός
Αφή βελούδου το δέρμα Σου
Το όνειρο ζωντανό
Μάτια ανοιχτά
Σε βλέπω
Νιώθω το φως επάνω μου
Θερμοκρασία σώματος 36,6
Θερμοκρασία ψυχής;
Το θερμόμετρο έσπασε
Ο υδράργυρος, στο πάτωμα λάμπει
Η πέμπτη εποχή ξημερώθηκε,
στην αθέατη πλευρά του Φεγγαριού
Εκεί που ανθίζουν οι κρίνοι
και τα μάτια, λάδι άγουρο στάζουν
Τα μάτια σου
Ο ουρανός σε πορεία ανάστροφη
Οι ρίζες επάνω
Ο άνεμος τις φυσά
Το άνθος στη γη,
βαθιά
Ρουφά μέλι από την πηγή την πρώτη
Από το Α σου λέω
Φιλί.. φιλιά
Μια πεταλούδα σε πίνει
Μεθυσμένη ακόμα,
στο λευκό σου σεντόνι εγώ..





αφιερωμένο



L.N.E

Έκρηξη..

14Ιου 2008

14


148985-Akt006.jpg

Τώρα,
σαν ηφαίστειο
κυοφορώ τη λάβα μου
και προσδοκώ την λευτεριά,
τη γέννα του έρωτα Σου
Ξεχύνομαι ποταμός
 αναζητώντας Σε
Θάλασσα των πόθων μου,
πάνω σου να σβήσω..




L.N.E

Σμάλτο..

13Ιου 2008

24

2227s1.GIFΤα σύννεφα θα μαζέψω
Με ροδοπέταλα θα στρώσω το κάθε σου βήμα
Να νιώθεις
το χάδι,
από το πέλμα σου να ξεκινά
Ν΄ αρμενίζει στο πέλαγος του κορμιού σου η αρμύρα
και να ταξιδεύουμε μαζί
στο δικό μας φεγγάρι,
το ασύλληπτο..
Μαζί
χώρια ποτέ
Εκεί που τα κύματα αλαργεύουν
Εκεί που τα δελφίνια μεταφέρουν
πεταλούδες της θάλασσας,
αδιάβροχες μέλισσες
Που το μέλι αναζητούν
σε βράχια γυμνά
και σε πελάγη αταξίδευτα
Εκεί,
σημάδια  να αφήνεις,
ουλές..
Κι εγώ με σμάλτο θα σε ντύσω
Φθορά  μη σε βρει  
Όνειρό μου,
που μόνο για χάρη μου πλάστηκες..




για την anna tade
ή αλλιώς..
Διαβολάκι..


L.N.E

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου