Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Σταμάτα να με ρωτάς και ονειρέψου & αλλα


Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Σταμάτα να με ρωτάς και ονειρέψου

Σταμάτα να με ρωτάς αν σε σκέφτομαι
το βλέπεις στα μάτια μου
Σταμάτα να ψάχνεις να δεις  μέσα τους,
θα δεις το πάθος μου
Σταμάτα να κοιτάς τα χείλη μου
θα ακούσεις την ανάσα μου να λέει " Πόσο σε θέλω".
Σταμάτα να με ρωτάς αν έχω μετανιώσει
άκου την καρδιά μου τι σου απαντά.
Σταμάτα να αναρωτιέσαι αν υπάρχεις για μένα
Είμαι εδώ και είσαι δίπλα μου .

Κλείσε τα μάτια και  ονειρέψου ..Είσαι εδώ,και είμαι δίπλα σου..
Τίποτε άλλο μη με ρωτήσεις..
Απλά κλείσε τα μάτια και άσε το φιλί μου να σου χαρίσει τα πιο όμορφα όνειρα..
Καληνύχτα Αγγελέ μου,καληνύχτα..

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Λείπω πολύ καιρό από το blog μου..Μέσα σε αυτούς τους μήνες άλλαξε η ζωή μου τελείως..Τελείωσα τη μετεκπαίδευση και πήρα το δίπλωμά μου,επέστρεψα στο σχολείο ανανεωμένη αλλά μέσα σε αυτά ήρθε και μια αλλαγή μεγάλη καθώς μετακομίσαμε πίσω στη γενέτειρα πόλη μας εξ ανάγκης   και αυτό έγινε κάτω -δυστυχώς -από την οικονομική δυσπραγία ..Έτσι επειδή δεν το αποφασίσαμε εμείς  με τη δική μας θέληση ,φύγαμε  με πίκρα και πόνο από το νησί  όπου περάσαμε ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας (σχεδόν μια δεκαετία)αφήσαμε φίλους ,στιγμές ,όνειρα και προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε σε νέους ρυθμούς και όπως όλοι οι Έλληνες σε νέα οικονομικά δεδομένα..Έπρεπε να βάλω λοιπόν τα πράγματα σε μια σειρά,να βοηθήσω τα παιδιά μου να σταθούν σε έναν χώρο που τον άφησαν 6 χρονών και να σταθώ δίπλα σε όλη την οικογένειά μου που δεν δέχτηκε εύκολα αυτή την αλλαγή..Ήθελα λοιπόν χρόνο..Χρόνο για μένα..Ακόμα και μέσα στο blog είχα στιγμές που με πονούσαν..Καλές και κακές και έπρεπε να αποστασιοποιηθώ για λίγο για να μπορέσω να ξαναδιαβάσω την κάθε ανάρτηση..Ο θρήνος και ο πόνος όμως γλυκαίνουν με τον καιρό..Σιγά σιγά μπήκα σε ένα ρυθμό και κατάφερα μέσα στο χρόνο που πέρασε από την τελευταία ανάρτηση  να ξαναβρώ την όρεξη να γράψω..Δεν ξέρω αν είστε ακόμα εδώ φίλοι μου..Αλλά εγώ γύρισα και ελπίζω να μείνω αν και οι υποχρεώσεις μου απέναντι στους μαθητές μου και στη δουλειά μου από τη μία και στην οικογένειά μου από την άλλη παίρνουν πια πολύ χρόνο..

Σας εύχομαι λοιπόν ολόψυχα καλή χρονιά και το 2012 παρόλο που θα ναι πολύ δύσκολο για όλους να είναι τουλάχιστον πιο εποικοδομητικό για όλους μας και να μας δίνει η κάθε μέρα του δύναμη να πολεμάμε για το καλύτερο..

Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011

Ο δικός μου Παράδεισος,εσύ



Εδώ να μείνεις

Να σαι πάντα διπλα μου
να μου δίνεις πάντα τη δύναμη να ζησω και να ονειρεύομαι
να προσπαθώ και να παλεύω



Εδώ να μείνεις για να βρίσκω τον Παράδεισο
μέσα στο γέλιο σου,
σε κάθε χαμόγελο σου,
μέσα στα μάτια σου
και να γεύομαι την ευτυχία

Σε ευχαριστώ καρδιά μου που υπάρχεις στη ζωή μου..

Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

Σε όσους αγαπησαν

Και ο ερωτας κάποτε εκεί που δεν το περιμένεις σε αγγίζει ..Πάντα ερχεται ξαφνικά..Μεσα σε ενα χαμόγελο ,σε ενα χαδι..Ερχεται και Σε φυλακιζει στον Παραδεισο και φύλακας του Παραδείσου σου γίνεται ο άνθρωπός σου ,ο άγγελος σου..

Και η μέρα σου γεμίζει χρώματα,αρώματα..Ξαφνικά τα πάντα γυρω σου αλλάζουν..Τα πάντα αποκτούν άλλο νόημα..Τα πάντα έχουν δύναμη να σε κάνουν καλύτερο..Εσύ γίνεσαι καλύτερος..Δίνεσαι, αφήνεσαι..Ο ερωτας δεν έχει λογική και γιατί να έχει?Και η καρδιά σου ξεδιπλώνεται σε μια άλλη καρδια,αφήνεται σε έναν άλλο άνθρωπο..
Κάποιος έρωτας μένει πάντα έρωτας μα αυτός σβήνει στο πέρασμα του χρόνου..Μα κάποιος γίνεται αγάπη.Και Η ΑΓΆΠΗ δεν σβήνει..Δεν χάνεται..Ο άγγελός σου θα ναι για σενα κα συ για κεινον..Δεν υπάρχεις εσύ χωρίς εκείνον και εκείνος χωρίς εσένα..Ακόμα και μακριά ,ακόμα και αν κάτι συμβει ακόμα και χρόνο χώρια να περνάς απο κείνον,τον νιώθεις,εισαι δίπλα του και η παρουσία του δίπλα σε σένα..ΕΙσαι κομμάτι αυτού που αγαπάς και πάντα θα σαι..Και κείνος κομμάτι δικό σου ..Πάντα θα κουβαλάει κάτι απο σένα.

Η αγάπη ειναι δώρο είναι ελπίδα,ανάσα,ειναι ζωή..Και ποτέ δεν σε εγκαταλειπει..

Και αν συμβει και χάσεις τον άνθρωπο που σου την πρόσφερε,αυτό που σου δωσε δεν χάνεται.. Νομίζεις ότι έχασες την αγάπη ..Η αγάπη δεν χάνεται γιατί μέσα απο αυτή εσύ εγινες ο άνθρωπος που είσαι τώρα...Μέσα απο αυτή και μεσα σε αυτή έγινες καλύτερος άνθρωπος..Κράτα την αγάπη και ποτέ μα ποτέ μην ξεχάσεις ότι εσύ την ένιωσες..Κρατα την και τιμησέ την όπως της αρμόζει..Με μια θέση στην καρδια σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου