Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Είχα ένα άστρο οδηγό, ένα φιλί να περιμένω...


Είχα ένα άστρο οδηγό, ένα φιλί να περιμένω...




Ό,τι θες και δε θα 'ρθει
Μια φορά κι έναν καιρό
μέσα σε χίλια σ' αγαπώ
δεν ήξερα ποιο να διαλέξω,
μια φορά κι έναν καιρό
είπα σε κήπο να σταθώ,
μες στη ζωή, δροσιά να έχω.

Μα ό,τι θες και δε θα 'ρθει,
στην καρδιά μένει αγκάθι
και στο νου μια φωτιά.

Μια φορά κι έναν καιρό
πήγαινα κόντρα στον καιρό
κι είχα το όνειρο κρυμμένο,
μια φορά κι έναν καιρό
είχα ένα άστρο οδηγό
κι ένα φιλί να περιμένω.

Μα ό,τι θες και δε θα 'ρθει,
στην καρδιά μένει αγκάθι
και στο νου μια φωτιά.



Ναι η αισιοδοξία πάει πέρασε...
Ήταν μια στιγμή αδυναμίας...
Πάει πέρασε...

Τώρα για άλλη μια φορά...
Κοιμάμαι και ξυπνάω με δάκρυα στα μάτια...
Γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις;
Με πληγώνει που δε μου μιλάς...
Με πονάει που δε θες να με δεις...
Ούτε για λίγο...
Πρέπει εγώ πάντα να τα ζητάω...
Λίγα ψίχουλα...
Ενώ μου αξίζουν πολλά περισσότερα...

"Μια φορά κι έναν καιρό είχα κάτι...
Ήταν κρυμμένο κάπου εκεί...
Μέσα στην παλάμη μου...
Το κρατούσα σφικτά και το φύλαγα ως το πιο πολύτιμο πράγμα...
Και κάθε στιγμή κάθε λεπτό φοβόμουν μη το χάσω...

Το χάιδευα...
Του μιλούσα...
Του τραγουδούσα...
Το φιλούσα...
Έκανα ό,τι μπορούσα για να νιώσει καλά...
Και του έδινα μόνο αγάπη...
Μόνο αυτό...

Μια μέρα κάτι άλλαξε ξαφνικά...
Το πολύτιμο μου "φυλαχτό" σαν να γλίστρησε μέσα από τα χέρια μου...
Και κρύφτηκε κάπου...
Μία το έβρισκα και ήταν κοντά μου...
Μια χανόταν πάλι και δεν ήξερα που να το βρω...
Έπαψε να αποζητά τα χάδια μου...
Την αγκαλιά μου...
Τα φιλιά μου...
Να κοιμάται με τον ήχο της φωνής μου...
Βρήκε μια άλλη πιο ζεστή παλάμη...
Μια πιο γλυκιά φωνή...
Δύο πιο όμορφα μάτια...

Εγώ δεν του προσέφερε πια ευτυχία...

Κι έμεινα μόνη...
Με άδεια τα χέρια μου...
Χωρίς τίποτα να ζεσταίνει την καρδιά μου...
Χωρίς τίποτα να γεμίζει την ψυχή μου...
Με ένα μεγάλο κενό...
Εκεί που κάποτε ήσουν εσύ...
Εκεί που πάντα θα βρίσκεται η σκιά σου...
Εκεί που πάντα θα βρίσκεται ένα κομμάτι σου...

Και πάντα εγώ θα είμαι εκεί...
Μόνη μου...
Με ένα αγκάθι στην καρδιά...
Και στο νου μου μια φωτιά...
Για ό,τι θέλω και δε θα 'ρθει..."

Σε φιλώ όνειρό μου...

Υ.Γ. Αχ πόσο πολύ...
Μα πόσο πολύ το θέλω...

I don't wanna give up...
I really don't...
Cause if i give up i will go with the flow...
And lose you forever...
And maybe i'll ruin my life...
Do you want that?
But...for how long?









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου