Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Ενας Αγγελος στη γη


Ενας Αγγελος στη γη

Ενας Άγγελος στη γη
Όταν ο αέρας θα σου χαϊδέψει 
απαλά τα μαλλιά
Μη γυρίσεις να δεις ποιος είναι…
Είναι η ανάσα της ψυχής μου
που εσένα αναζητά
Όταν ακούσεις λόγια 
ψιθυριστά και τρυφερά
Μη κοιτάξεις πίσω σου 
να δεις ποιος είναι…
Είναι η φωνή της καρδιάς μου
που σου γλυκομιλά.
Αν νοιώσεις στα χείλη σου 
μια γεύση ονειρεμένη
Μην προσπαθήσεις 
να καταλάβεις από τι είναι…
Είναι η σκέψη μου για σένα
να είσαι ευτυχισμένoς
Όταν στο νου σε χτυπήσει
μια βελούδινη ευωδιά
Μην ψάξεις τον κήπο
να βρεις που είναι…
Είναι το άρωμα των ματιών μου
κάθε φορά που είναι κλειστά
Όταν τη νύχτα ένα φως 
πλημμυρίσει πάνω από τη γη
Μην κοιτάξεις το φεγγάρι 
να βρεις που είναι…
Είναι η λάμψη της ζωής μου 
αφού στο κόσμο υπάρχεις…. Eσύ!!!
Image and video hosting by TinyPic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου