Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Και θέλω να 'ρθω εκεί κοντά τίποτα να μην πάθεις... Ταιριάζει στη μέρα...


Και θέλω να 'ρθω εκεί κοντά τίποτα να μην πάθεις...


Ταιριάζει στη μέρα...
Ταιριάζει στον ενθουσιασμό μου...
Μιας και φιλοξενήσαμε τους Πυξ Λαξ στην πόλη μας!!!
Ήταν εκπληκτικοί...απολαυστικοί...
Υπέροχοι!!!
Πραγματικά δεν ήξερα ποια τραγούδια να διαλέξω για να βάλω...
οπότε βάζω απλά τα αγαπημένα μου...

Απολαύστε...



"Ό,τι αξίζει πονάει, κι είναι δύσκολο
για να μην υποφέρεις φύγε μακριά μου, κρύψου από μένα
δεν ξέρω αν φεύγεις, τώρα, για το λίγο μου
ή αν αυτό που νιώθω ήταν πολύ
πολύ για σένα, πολύ για σένα..."



"Ζήσε μονάχα την στιγμή και άσε το μετά
ένα σωσίβιο η ζωή που ξεφουσκώνει αργά..."




"...τα λόγια υπάρχουν γιατί υπήρχαν εκεί,
πλοίο τα μάτια τα μαλλιά σου πανί
πόσο σε ήθελα και πόσο εσύ, γιατί..."



"Να κρυφτώ μες στη σκιά σου για ν'
αγγίξω την καρδιά σου...

Αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή..."


"Κάθε που νιώθω μοναξιά
Σκέφτομαι πως υπάρχεις
Και θέλω να 'ρθω εκεί κοντά
Τίποτα να μην πάθεις..."



"Μέτρησα προχθές τις μικρές μας στιγμές
ήσουνα κι εσύ μια σταγόνα στη βροχή...

Μέθυσα προχθές στις μικρές μας στιγμές
ήσουνα κι εσύ μια σταγόνα από κρασί...

Κι αν δεν μπορώ να σ'αγγίξω πάλι μόνος προσπαθώ
να κρυφτώ, να σε χάσω, να χαθώ..."




"Μαλάκωσε καρδούλα μου και μη ζητάς ευθύνες
για ότι και να σου 'λεγε σε σκοτεινές μαρίνες..."



"Υπάρχουν το νιώθω υγρά μονοπάτια
υπάρχουν κομμάτια από φως στη σιωπή
τραγούδια που 'γίναν με δάκρυα στα μάτια
τραγούδια που 'γίναν απλά η αφορμή..."




"Θέλω να σε βλέπω όταν κοιμάσαι
να σου λέω να ντύνεσαι καλά
Να κλαίω κι εγώ όταν λυπάσαι
να βρίσκεις τα τραγούδια μου φτηνά..."




"...τα φέραμε από δω τα φέραμε από κει
εγώ ξανά στο τίποτα στο γενικά εσύ στο γενικά..."




"Γιατι απόψε το κορμί σου θα'ναι αλλού
θα'ναι σε κάτι ξεχασμένα καλοκαίρια
θα'ναι στις νύχτες της ατέλειωτης σιωπής
θα'ναι στα φίλμ της χαράς και της μηζέριας
θα'ναι σε όλα που περάσαμε μαζί..."




"...έρωτα μου όλα, κι έρωτά μου τίποτα
μη μ' αφήνεις τώρα που είναι όλα πιο δύσκολα..."




"Όνειρο μαγικό
ήρθες κοντά μου εχθές
πέρασμα μυστικό
με δάκρυα και ευχές
σαν ψέμα...

Τα μάτια σου τα δυο
γεμίσανε σκιές
χλωμό το δειλινό κι εσύ
κρυφά να κλαις στο τέρμα

σαν ψέμα..."



"...να μου τραγουδήσεις πράγματα γνωστά
και να νιώθω πως σε ξέρω από παλιά..."




"Πολλοί αναρωτιόντουσαν πώς έφτασα ως εδώ
ας φαίνεται καλό παιδί τι να το κυριεύει
οι θύελλες που πέρασε δεν του 'βαλαν μυαλό
απ' το Θεό παιδεύεται και το Θεό παιδεύει..."




"Αν θέλεις θα γκρεμίσουμε τα φράγματα...
Πες μου, πες μου αν θέλεις τι φοβάσαι στις γιορτές
Μόνο για κείνη μη μου λες..."



"Βγες στο μπαλκόνι να δεις
το φεγγάρι που φέγγει την πόλη...

...δες στα μάτια μου φωτιές
που κυματίζουν θάλασσες...

...μ' ανάσα γρήγορη, ζεστή
Αγάπησέ με..."




"Η αγάπη που νοιώθω για σένα είναι φωτιά,
φοβάμαι μήπως καώ όπως παλιά
Τότε που έγειρα πιο πέρα χωρίς ψυχή
χωρίς αέρα μακριά...

Το μίσος που νοιώθω για μένα μαύρη σκιά,
φοβάμαι μήπως μέσα μου πει και γίνει φωτιά
Και νοιώσω σαν μια καταιγίδα
χωρίς λιμάνι και ελπίδα...

Φωτιά...Φωτιά..."



"Ήρθες εχθές αργά
μια άλλη εποχή να μου θυμίσεις
ήρθες εχθές αργά
την ώρα που ήθελα να λησμονήσω

Γιατί ποτέ δεν σκέφτηκες τι ήσουνα για μένα
γιατί ποτέ δεν έψαξες να βρεις
που έκρυβα τα όνειρα που έκανα για σένα
και το κουράγιο για να τραγουδώ

Πώς σ' αγαπώ, ω, ω, σ' αγαπώ
ω, ω, σ' αγαπώ, ω, ω, σ' αγαπώ

Είδα τα μάτια σου να λάμπουν
στο σκοτάδι από αγάπη
είδα τα χείλη σου που ήταν
φωτισμένα μ' ένα δάκρυ

Γιατί ποτέ δεν ένιωσες τι ήσουνα για μένα
γιατί ποτέ δεν ένιωσες γιατί
κι αν η καρδια μου θάλασσα με κύμα ταραγμένη
βρήκα τη δύναμη να τραγουδώ

Πώς σ' αγαπώ..."


Απλά πολύ πολύ πολύ χαρούμενη που τους άκουσα...
Σίγουρα αξίζουν πολλά ακόμη κομμάτια τους...

Enjoy... Wink

Μελωδική Καληνύχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου