Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Σ'αγαπώ γιατι...


Σ'αγαπώ γιατι...


Σ'αγαπώ γιατί είσαι εσύ

Σ'Αγαπω γιατί μου εκφράζεις ανοιχτά τα συναισθήματα σου.
Σ'Αγαπω για όλη την υπέροχη σοφία που φέρνεις στη σχέση μας.
Σ'Αγαπω για το συναίσθημα της παραδοχής που παίρνω όταν μου χαμογελάς.
Σ'Αγαπώ για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τον πόνο σου
χωρίς να λυπάσαι τον εαυτό σου.
Σ'Αγαπω γιατί αγαπάς αυτό που είσαι.
Σ'Αγαπώ για την κατανόηση που δείχνεις σε όσους υποφέρουν.
Σ'Αγαπώ γιατί χαίρεσαι μ'όσους χαίρονται.
Σ'Αγαπώ όταν νιώθω ότι εισαι μόνος κι όταν κοιτάς το Θεό.
Σ'Αγαπώ καθώς σε βλέπω ν'αντιμετωπίζεις τη ζωή με θάρρος  και καρτερία.
Σ'Αγαπώ όταν αντιλαμβάνεσαι και καταλαβαίνεις τις μελαγχολικές στιγμές μου.
Σ'Αγαπώ για την αφοσίωση που μου δείχνεις όταν έχω ανάγκη την υποστήριξη σου.
Σ'Αγαπώ για την προθυμία σου να με συγχωρείς όταν έχω κάνει λάθος.
Σ'Αγαπώ για την σταθερότητα σου όταν εκνευρίζομαι.
Σ'Αγαπώ που μου ζητάς συγνώμη όταν μ'έχεις πληγώσει.
Σ'Αγαπώ για την ζεστασιά και την τρυφερότητα που μου δείχνεις.
Σ'Αγαπώ γιατί είσαι ένα πνεύμα ελεύθερο και δέχεσαι τις αδυναμίες μου.
Σ'Αγαπώ που φυλάς τα μυστικά που έκλεισα στην ψυχή σου.
Σ'Αγαπώ που με κάνεις να αισθάνομαι σημαντική.
Σ'Αγαπώ που μ'ακούς προσεκτικά όταν σου λέω ποιά είμαι.
Σ'Αγαπώ όταν γελάς και εκφράζεσαι μ'ένα ζεστό άγγιγμα παραδοχής.
Σ'Αγαπώ για την προθυμία σου να είσαι ο καλύτερος μου φίλος.
Σ'Αγαπώ που μου δίνεις μια πρόγνωση της χαράς της αιωνιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου