Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ..ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΕ


Όποιος χάνεται δε σημαίνει πως δεν υπάρχει ...


Χάθηκα αλλά υπάρχω ακόμα στην ζωή
Είμαι καλά και ευτυχισμένη
Σας αγαπάω πολύ ...

Πόσο σου λέω ;


Μια απορία έχω και απάντηση ζητάω ...

Η ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ...

romantical-love-painting-photo6.jpg
-Αγάπη μου
-Βάσανό μου
-Γλύκα μου
-Δάκρυ μου
-Ερωτά μου
-Ζωή μου
-Ηδονή μου
-Θησαυρέ μου
-Ιστορία μου
-Κουκλί μου
-Λαχτάρα μου
-Μάναρι μου
-Ναζάκι μου
-Ξενύχτι μου
-Όνειρό μου
-Παιδί μου
-Ρουμπίνι μου
-Σχέση μου
-Τρέλα μου
-Ύπαρξή μου
-Φωτιά μου
-Χάδι μου
-Ψυχή μou
-Ωμέγα μου..

Για ΣΕΝΑ και για ΜΕΝΑ για σήμερα ...

Την νεραιδα ΣΟΥ ...

neraida_25_4_2011.jpg.jpg
Νεραιδα με έλεγες και εγώ χαμογελούσα
έβλεπα τα μάτια σου πόσο χαμογελούσαν
όταν τα χείλη σου το έλεγα
και ένιωθα ευτυχισμένη.
Αγάπη μου έδωσες
τον πόνο πήρες μακριά μου
με τις συζητήσεις μας
με έκανες να αισθάνομαι όμορφα.
Φιλιά μου χάριζες
και εγώ τα ένιωθα πως είναι μόνο για μένα
καμία άλλη δεν ήθελες
μόνο την νεραιδα σου ...

Είχα ξεχάσει ...

Eϊχα ξεχάσει πόσο όμορφο είναι να διαβάζω ποίηση.
Διαβάζοντας αυτό το ποίημα θυμήθηκα πόσο ευτυχισμένη ήμουνα
Που τίποτα δεν υπήρχε για μένα χωρίς μουσική, ποίηση, λογοτεχνία.
Γι' αυτό αυτό το ποίημα μου το αφιερώνω ...


ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΩΣ
Σ'ΑΓΑΠΩ ΑΦΟΥ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΔΥΟ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ,
Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΦΤΕΡΟΥΓΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ,
ΕΧΕΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟ 'ΝΑ ΜΙΣΟ ΑΠΟ ΚΡΥΟ.
Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΗΣΩ ΠΑΛΙ,
Τ'ΑΠΕΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΩ
ΚΙ ΑΠ'ΤΟ ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΨΩ:
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΑΚΟΜΑ.
Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΩ ΣΑΝ ΝΑ 'ΧΑ
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
ΚΙ ΕΝΑ ΔΥΣΤΥΧΟ ΑΒΕΒΑΙΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ.
ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΩ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ Σ'ΑΓΑΠΑΩ
ΜΑ Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΚΙ ΟΤΑΝ ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΑΩ.

Ότι ομορφότερο για μένα ...

Η αγάπη μου χαμογελάει ξανά
μου δείχνει το καλό της πρόσωπο
μου δίνει το χέρι και με παίρνει μαζί της
μετά από αρκετό καιρό.

Λόγια γλυκά μου λέει
και τα χείλη μου γεύονται φιλιά
αιασθάνομαι όμορφα
που βρίσκεται ξανά κοντά μου.

Την αγάπη αισθάνομαι στη καρδιά μου
νιώθω ζωντανή
δε φοβάμαι ξανά να την εμπιστευτώ
είναι ότι ομορφότερο για μένα.

επιμένω ξανά...

-LOVE-c.jpg
Στο στήθος μου συνέχει θες να ξαπλώνεις
να νιώθεις τη ζέστη του
και να αισθάνεσαι την αγάπη που σου έχω ...

στον άνδρα της ζωής μου ...

Το ακούω δυνατά ...

Μήπως κάτι αλλάξει θα το ακούω δυνατά
και που ξέρεις μπορεί να γίνει κάτι μαγικό
και πάλι στην αγκαλιά μου βρεθείς ...


ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ
Μουσική Βασίλης Γαβριηλίδης
Στίχοι Νίκος Μωραϊτης

Μου λέγανε όλοι, μην πας μπροστά
Είναι γκρεμός και δεν τον βλέπεις
Κάνε ένα βήμα πίσω, ακόμα προλαβαίνεις
Είναι φωτιά και είναι κρίμα να καείς

Μου λέγανε όλοι, δεν την αξίζει
τόση αγάπη, δεν το βλέπεις?
Αυτή σε σκότωσε κι εσύ κοντά της τρέχεις
Μα εγώ τα έκλεισα τα μάτια και τα αφτιά μου
Γιατί στον έρωτα αν δεν καίγεσαι, δεν ζεις!

Μη μου μιλάτε, μη λέτε πια
ότι το λάθος μου δεν το' μαθα
μη με κατηγορείτε πια
κλειστά τα στόματα (δις)

έτσι θέλω ν αγαπάω, το λάθος άνθρωπο
μη μου μιλάτε δε θέλω πια
τις συμβουλές και τη συμπόνια σας
ούτε φωνές, ούτε κραυγές
κλειστά τα στόματα

εγώ αυτό που θέλω πάντα θ ' αγαπάω
κι εγώ θα θέλω πάντα εσένα ν' αγαπώ

ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΟΥΝΕ
Εγώ θα κάθομαι και απόψε στα σκαλιά της
Θα γίνω χώμα να περνάει το φόρεμά της
Κι ας μη μου ρίχνει ούτε την άκρη απ' τη ματιά της
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΑ ...ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΩ!

2012 λοιπον ...

Ε και πήραμε ακόμα ένα χρόνο στην πλάτη μας ...
Σιγά δεν έγινε τίποτα ...
Μεγαλώνουμε και γινόμαστε πιο σοφοί
αλλά η αγάπη ακόμα μας καραδοκεί
και δεν θέλει να έρθει στην αγκαλιά μας
την κυνηγάμε αλλά πάντα μας ξεφευγει
και ας λέει άλλα η χαρούλα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου