Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Ζωή ροζέ (στα όνειρά της)


Ζωή ροζέ (στα όνειρά της)

 
 
 
 
 
 
Rate This

dsc04135.jpg
Μια ανοιξιάτικη δροσιά κι ανεμοζάλη
σαν κύμα που ‘γινε αφρός
στο ακρογυάλι
 -
Ζωή ροζέ γουλιά γουλιά
τα δειλινά της
κάθε ματιά μου χάνεται
στο λιόγερμά της
Ζωή ροζέ γουλιά γουλιά
από εκείνη
κάθε σταλιά δροσοσταλιά
γαλάζια λίμνη
(Ζωή ροζέ παρακαλώ
στην αγκαλιά της
έχω πνιγεί, έχω κρυφτεί
στα όνειρά της)
-
Αγριολούλουδα της γης και νυχτοπούλια
σαν φέγγισμα της χαραυγής
από την Πούλια
ζωή ροζέ παρακαλώ
στην αγκαλιά της
έχω βρεθεί 
ζωή ροζέ
στα όνειρά της
έχω βρεθεί
ζωή ροζέ
στην αγκαλιά της
ΥΓ1. Οι ανωτέρω στίχοι είναι προσωπικοί μου
ΥΓ2.La vie en rose  -Grace Jones (διασκευή 1977), πρώτη εκτέλεση Έντιθ Πιαφ 1954
 
50 σχόλια
Αναρτήθηκε από τον/την  στο 22 Μαρτίου 2008 in Στίχοι
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου