Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Αίσθημα μου δυνατό

Αίσθημα μου δυνατό      
 
Στίχοι:  
Κώστας Νίτσος
Μουσική:  
Δημήτρης Σταμπουλής


Αίσθημα μου δυνατό
αν σε χάσω θα χαθώ
αν μου πεις αντίο
θα κοπώ στα δύο

Είσαι έρωτας κρυφός
έτσι η καρδιά μου λέει
έρωτάς μου δυνατός
που τον θέλω κι ας με καίει
είσαι έρωτας κρυφός
έτσι η καρδιά μου λέει

Αίσθημα μου δυνατό
αν σε χάσω θα χαθώ
αν μου πεις αντίο
θα κοπώ στα δύο

Μαύρος γίνεται ο ουρανός
όταν δε σε βλέπω
τίποτα δεν έχω
όλα είναι τίποτα
και μηδενισμένα
χωρίς εσένα

–Είσαι έρωτας κρυφός
έτσι η καρδιά μου λέει
έρωτάς μου δυνατός
που τον θέλω κι ας με καίει
είσαι έρωτας κρυφός
έτσι η καρδιά μου λέει

–Αίσθημα μου δυνατό
αν σε χάσω θα χαθώ
αν μου πεις αντίο
θα κοπώ στα δύο

(Ταξίμι το βιολί)

–Είσαι έρωτας κρυφός
έτσι η καρδιά μου λέει
έρωτάς μου δυνατός
που τον θέλω κι ας με καίει
είσαι έρωτας κρυφός
έτσι η καρδιά μου λέει

Αίσθημα μου δυνατό
αν σε χάσω θα χαθώ
αν μου πεις αντίο
θα κοπώ στα δύο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου