Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Μα υπάρχουν άγγελοι;;


Μα υπάρχουν άγγελοι;;


angellacewn5.gif
Πολλές φορές στις παρέες, έρχεται η συζήτηση για την χρήση του INTERNET για την επικοινωνία που υπάρχει σ΄αυτό. Πολλές οι απόψεις!
Κυρίως όσοι δεν ασχολούνται μ΄αυτό το βλέπουν, μάλλον, αρνητικά. Για να είμαι ειλικρινής, έτσι το αντιμετώπιζα κι εγώ πριν κάνω το πρώτοβήμα μου εδώ μέσα! 'Ενα άψυχο κουτί να σε κρατάει καρφωμένο για ώρες!! Και μετά... πάλι, να ρίξω μια ματιά! Αα! 'Εχω ένα ακόμα σχόλιο απο την Μ... κι άλλο ένα.... Τι ωραία που τα λέει ο Γ.... ας προσθέσω μια σκέψη μου, ας πω ένα Γειά! Αυτό το τραγούδι ήθελα ν΄ακούσω ..γράφω τέλειο, φανταστικό! Στίχοι μελαγχολικοί, πονεμένοι, πολύ μοναξιά....!! 'Ισως αν τη μοιράζεσαι να περνάει πιο γρήγορα, ίσως...
Μα τί κάνω τώρα εδώ; Τόσες δουλειές περιμένουν, έχω την αγκαλίτσα της γλυκειάς μου, τη μεγάλη αγκαλιά του δικού μου... Αλλά, ρε γαμώτο, δε γεννήθηκα μόνο για αγκαλιές!!
Θα ήθελα, να χαθώ απ΄αυτές. Να βρω έναν άγγελο και να είναι όλες τις στιγμές δίπλα μου! Και όταν θέλω να κλάψω, κι όταν χαίρομαι, κι όταν θέλω αγκαλιά, κι όταν να φωνάξω, κι όταν πονάω απο φόβο, κι όταν μελαγχολώ, κι όταν θέλω να φιλήσω τον κόσμο όλο!!!! Και να τα ανέχεται όλα αυτά!! Να με προστατεύει με τα φτερά του και να μ΄ακούει!!!! Ζητάω πολλά;
Το ξέρω ότι όλα αυτά ακούγονται ρομαντικά και ακουμπάνε στη σφαίρα της φαντασίας! Και δεν ΠΡΕΠΕΙ να το σκέφτομαι έτσι! Γιατί στην άγραφη νομοθεσία αυτής της κοινωνίας, τόσα ΠΡΕΠΕΙ;
Κοίταξε, λέω σε κάποιο φίλο, πρόσφατα που άφησε αιχμές για το ήθος και τον σκοπό των bloggers! Εγώ βρήκα παρέα εδώ μέσα, διασκεδάζω και περνάω καλά! 'Ημουν σίγουρη γι αυτό που έλεγα, που σταμάτησε η κουβέντα εκεί!
Αλλά μου έμειναν κάποια λόγια στο μυαλό και τα σκεφτόμουν, ειδικά σε κάτι σκοτάδια, λόγω διακοπών της ΔΕΗ! Και τα σκοτάδια ζητάνε φως! Και ο συνειρμός μου ήταν, σκοτάδι, θάνατος, άγγελοι....!

Πως έχω μια εντύπωση, ότι όλοι ψάχνουμε έναν τέτοιο άγγελο, που να μην ακουμπά τη γη και να είναι πάντα δίπλα μας;! Να είναι η σκιά, που θ΄ακολουθεί και δε θα μεγαλώνει!!! Και δε θα μας σκεπάζει ποτέ, θα αφήνει το φως μας να φωτίζει!
Μπορεί και δω μέσα, κάτι ανάλογο να ψάχνουμε! Κι ας μην το μαρτυράμε!!!
Γιατί το μυστικό αυτό, μόνο σ΄εναν άγγελο μπορούμε να το πούμε..!
Αλλά θυμήσου καλά!!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΓΕΛΟΙ ! σου λέω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου