Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ !!!! ΣΕ ..ΓΝΩΣΤΗ ...ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΓΑΠΗ


 πιο όμορφος...

Εδώ και 2 μέρες έχουμε μπει στον ομορφότερο μήνα όλου του χρόνου.
Ο Δεκέμβριος είναι ο αγαπημένος μου μήνας
λόγω των Χριστογέννων.
Αισθάνομαι τόσο όμορφα τις τελευταίες μέρες
που δεν ξέρω αν ειναι καλό ή κακο.
Θα δείξει ...

Για να ευθυμήσουμε σας αφιερώνω το αγαπημένο μου τραγούδι αυτή την εποχή.

Κάτι όμορφο για την πρώτη ...

Η αλήθεια είναι πως τελευταία έχω χαθεί.
Δεν είναι εύκολο να ενημερώνω το ιστολογιο μου πιο συχνά.
Με δουλειά, σπίτι και παιδιά μου είναι τόσο δύσκολο
Δε σε ξεχνάω όμως και όποτε βρίσκω καιρό θα σου γράφω.
Οι παλιές αγάπες δε ξεχνιούνται και για μένα είσαι τα πάντα
Περάσαμε πολλά μαζί και ελπίζω ακόμα να περάσουμε και άλλα πολλά
Θέλω να σε βλέπω χαρούμενο και να γεμίσεις φίλους ξανά
Εγώ θα κάνω ότι μπορώ γι αυτό
Για την πρώτη εγγραφή μετά από καιρό διαλέγω κάτι όμορφο ν' ακούσουμε

Νεράιδα με έλεγες ...

Fairy-Wallpaper-fairies-19086432-1024-768.jpg
Νεραιδα με έλεγες και εγώ χαμογελούσα
έβλεπα τα μάτια σου πόσο χαμογελούσαν
όταν τα χείλη σου το έλεγα
και ένιωθα ευτυχισμένη.
Αγάπη μου έδωσες
τον πόνο πήρες μακριά μου
με τις συζητήσεις μας
με έκανες να αισθάνομαι όμορφα.
Φιλιά μου χάριζες
και εγώ τα ένιωθα πως είναι μόνο για μένα
καμία άλλη δεν ήθελες
μόνο την νεραιδα σου ...

Αφιερωμένο και αυτό σε σένα ...


Φεύγουν για το κόσμο τα τρένα,
μα δε φεύγουν για μένα
να με φέρουν σε σένα.

Φεύγουν για το κόσμο τα πλοία,
μα δικό μου ταξίδι
η δική σου απουσία.

Τι είσαι για μένα πες μου τι
είσαι το άπιαστο που θέλω μια ζωή,
συνέχεια ψάχνω μια διαδρομή
που να μην μας χωρίζει.

Μια βραδιά θα τα κάψω όλα
στη καρδιά τα χιλιόμετρα όλα.
Μια βραδιά για να 'ρθω κοντά σου
μια φορά να καούμε αγκαλιά.

Όλα τα περπάτησα ξένα
και γνωστά ένα - ένα
για να φτάσω σε σένα.

Όλα μα συνέχεια μακραίνεις
με τα μάτια σε πιάνω
με τα χέρια μου φεύγεις.

Δεν σε αφήνω ...

i love you.jpg
Δε σε αφήνω και να φύγω μακριά σου.
Δε θελω να το κάνω γιατί μου το λες.
Θα μείνω κοντά σου στην αγκαλιά σου και
Μαζί θα ζήσουμε ευτυχισμένοι.
(Απόσπασμα από το Γλυκιά Ζωή είναι μόνο μαζί σου)

Κολημένη με αυτό ...


Πρώτη Εκτέλεση First Run:Μηδενιστής & Ντεμί-Demy(Ντουετο)
(ΣΤΙΧΟΙ LYRICS)
Ζωγραφισέ μου τ'αστέρια
και κύκλωσε μου εκείνο που θα ζήσουμε εμείς
να με κρατάς απ'τα χέρια
σ'έναν ουρανό που δεν θα υπάρχει κανείς.

Άμα ήτανε μια ζωγραφιά ο κόσμος όλος
θα ζωγράφιζα λουλούδια δεν θα υπήρχε δρόμος
ένα δρόμο μόνο θ'άφηνα για να 'ρθω να σε βρω
και μια πόρτα να κλειδώσω για να μείνω εδώ
θα ζωγράφιζα ένα απέραντο με χρώματα
θα'βαζα τα αστέρια, φεγγάρι και δυο ονόματα
θα σε κράταγα θα σου 'δειχνα ψηλά
και θα μου'λεγες μωρό μου είναι σαν ζωγραφιά.
Θα ζωγράφιζα στο βάθος τον ωκεανό
θα χαζέυαμε αγκαλιά τρώγωντας παγωτό
θα καθότανε στο πλάι σου μια γάτα
και στο πλάι το δικό μου ένας σκύλος με γραβάτα
θα πιτσίλαγα τον ουρανό με χρώματα
και θα'βαζα μία καρδιά γύρω από τα ονόματα μας
τέλοσπαντων θα αποτύπωνα τα όνειρα μας
(αυτός είναι ο κόσμος μας), κι αυτή η ζωγραφιά μας.

Βάφω τον έρωτα με κόκκινο χρώμα
αφού ο δικός μας καίει σαν την φωτιά
δως μου έναν ήλιο να τον πούμε αγάπη
και μια αγκαλιά για να μου δώσει φτερά.

Μόνο εγώ κι εσύ, η δικιά μας στιγμή,
κι οι χτύποι της καρδιάς μας θα ηχούν δυνατά
μόνο εγώ κι εσύ, η δικιά μας στιγμή
που μοιάζει η αγάπη μας σαν μια ζωγραφιά,
να να να να να να να να να να να να να..

Θα ζωγράφιζα δύο πολύ μικρά αεροπλάνα
ένα ροζ για σένα και ένα μπλέ για μένα για να,
διασχίζαμε ελεύθεροι τον ουρανό
και θα φώναζα για να μ'ακούσεις σ'αγαπώ.
Θα αφήναμε καπνούς σε σχηματάκια
ξέρεις, καρδούλες, λεξούλες, βελάκια
κι άμα έπιανε βροχή και μας τα χάλαγε
ο ένας του άλλουνου τα χέρια
πιο σφιχτά θα κράταγε
θα ζωγράφιζα σαν να'μουνα μικρό παιδί
ένα δέντρο, έναν ήλιο, μόνο εγώ κι εσύ
τα μαλλιά σου ξέρεις θα'τανε γραμμές
μα οι αφιερώσεις κάτω θα'τανε όλες παμπόνηρες
σ'ενα κόσμο που αράζεις με ταχύτητα
εμείς ερωτευμένοι ζωγραφίζουμε το σήμερα
μη φοβάσαι δεν τελειώνουνε τα χρώματα
μια καρδιά μαζί μοιρασμένη σε δυο σώματα.

Βάφω τον έρωτα με κόκκινο χρώμα
αφού ο δικός μας καίει σαν την φωτιά
δως μου έναν ήλιο να τον πούμε αγάπη
και μια αγκαλιά για να μου δώσει φτερά.

Zωγράφισε μου τ'αστέρια
και κύκλωσε μου εκείνο που θα ζήσουμε εμείς,
να με κρατάς απ'τα χέρια,
σ'έναν ουρανό που δεν θα υπάρχει κανείς.

Mόνο εγώ κι εσύ, η δικιά μας στιγμή,
κι οι χτύποι της καρδιάς μας θα ηχούν δυνατά
μόνο εγώ κι εσύ, η δικιά μας στιγμή
που μοιάζει η αγάπη μας σαν μια ζωγραφιά, (2x)
να να να να να να να να να να να να να..

Mέρα δύσκολη μα ... ΑΝΤΙΟ ...

Loveq.jpg
Ξημέρωσε και πάλι αλλά τίποτα δε έχει αλλάξει
είμαι ακόμα εκεί που καθόμουνα σκεφτόμενη
τι λάθος έκανα πάλι και το περνάω ξανά
ίσως να έφταιγε η αγάπη ή η πίστη
μα τίποτα δεν αλλάζει πια
ΑΝΤΙΟ θα σε θυμάμαι πάντα ...

To λάτρεψα και στο αφιερώνω ...


Είναι ένα τραγούδι που το λάτρεψα στη φετινή Γιουροβίζιον

La La Love

Lala lalalalalala lalalalalalala love
Lala lalalalalala lalalalalala love
Love the way you fill me up with life
Baby we can break the speed of light
Nothing to fear when you are near
Just gimme more
Reaching for the sky, I'm aiming high
Close my eyes and then it's almost like you fly
Up in the air, let's take it there
Never let go
Oh oh oh, I feel the energy between you and me,
baby it's so right
Oh oh oh, I feel the energy just taking over me, over me
How I've been waiting for this
Lala lalalalalala lalalalalalala love
Oh I've been waiting for this
Lala lalalalalala lalalalalalala love
From Paris to LA over the night
All around the world just you and I
Nothing to fear, when you are near
We're on a roll
And we do it again, no stop no end
Out of control
Oh oh oh, I feel the energy between you and me,
baby it's so right
Oh oh oh, I feel the energy just taking over me, over me
How I've been waiting for this
Lala lalalalalala lalalalalalala love
Oh I've been waiting for this
Lala lalalalalala lalalalalalala love
Nothing to fear ...; when you are near ...;
Oh oh oh, I feel the energy between you and me,
baby it's so right
How I've been waiting for this
Lala lalalalalala lalalalalalala love
Lala lalalalalala lalalalalalala love
Oh, I've been waiting for this
Lala lalalalalala lalalalalalala love

Λα λα Αγάπη

Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλαλα Αγάπη
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Αγάπησε με όπως με γεμίζεις με ζωή
Μωρό μου, μπορούμε να ξεπεράσουμε την ταχύτητα του φωτός
Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ όταν είσαι κοντά
Απλά δώσε μου κι άλλο
Φτάνοντας στον ουρανό, στοχεύω για πιο ψηλά
Κλείσε τα μάτια μου και τότε είναι σαν να πετάς σχεδόν
Ψηλά στον ουρανό, ας πάμε εκεί
Ποτέ μην μ' αφήσεις
Αχ αχ αχ, νιώθω την ενέργεια ανάμεσα σε σένα και μένα,
μωρό μου είναι τόσο σωστό
Αχ αχ αχ, νιώθω την ενέργεια να με κυριεύει, να με κυριεύει
Πόσο περίμενα γι' αυτή
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Αχ περίμενα γι' αυτή
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Από το Παρίσι στο Λος Άντζελες κατά τη διάρκεια της νύχτας
Γύρω στον κόσμο μόνο εσύ και εγώ
Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ όταν είσαι κοντά
Είμαστε τυχεροί
Και το κάνουμε ξανά, χωρίς σταματημό χωρίς τέλος
Εκτός ελέγχου
Αχ αχ αχ, νιώθω την ενέργεια ανάμεσα σε σένα και μένα,
μωρό μου είναι τόσο σωστό
Αχ αχ αχ, νιώθω την ενέργεια να με κυριεύει, να με κυριεύει
Πόσο περίμενα γι' αυτή
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Αχ περίμενα γι' αυτή
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ... όταν είσαι κοντά...
Αχ αχ αχ, νιώθω την ενέργεια ανάμεσα σε σένα και μένα,
μωρό μου είναι τόσο σωστό
Πόσο περίμενα γι' αυτή
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη
Αχ περίμενα γι' αυτή
Λαλα λαλαλαλαλαλα λαλαλαλαλαλα Αγάπη


Kόκκινο φιλί ...



μπορώ δεν μπορώ τραγουδάω και χαίρομαι
αφιερωμένο σε σενα ...

Χρόνια μας πολλά μανούλες ...


Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου
με ένα τραγούδι που δείχνει τι σημαίνει
η μητέρα στη ζωή μας ...

Στην γιαγιά μου που έφυγε σήμερα ...


Αφιερωμένο στην γιαγιά μου
που έφυγε σήμερα
και μου λείπει πολύ ...

Τριαντάφυλλα πολλά στην ζωή μας ...


Ποίηση: Κώστας Καρυωτάκης.
Μουσική: Λένα Πλάτωνος.
Πρώτη εκτέλεση: Σαββίνα Γιαννάτου, δίσκος "ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ - 13 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ", αρχές του '80.

Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα
είδα το βράδυ αυτό.
Κάποια χρυσή,λεπτότατη
στους δρόμους ευωδιά.
Και στην καρδιά
αιφνίδια καλοσύνη.
Στα χέρια το παλτό,
στ'ανεστραμμένο πρόσωπο η σελήνη.
Ηλεκτρισμένη από φιλήματα
θα'λεγες την ατμόσφαιρα.
Η σκέψις,τα ποιήματα,
βάρος περιττό.

Έχω κάτι σπασμένα φτερά.
Δεν ξέρω καν γιατί μας ήρθε
το καλοκαίρι αυτό.
Για ποιαν ανέλπιστη χαρά,
για ποιες αγάπες,
για ποιο ταξίδι ονειρευτό.

αφιερωμένο σε όλους εσάς ...

Ευτυχισμένη μ' έκανες ...


image003.jpg
Την πιο όμορφη πανσέληνο σε γνώρισα
σ' ένιωσα μέσα στο κομί μου
σα να ήσουνα ένα με το σώμα μου
τόσο κοντά στην καρδιά μου.

Δε σε ρώτησα όνομα
τίποτα δεν ήθελα να μάθω
μόνο να νιώσω ήθελα
εσένα στην αγκαλιά μου.

Αγάπη σου έδωσα
λατρεία πήρα
και αν υπήρχες πάντα μέσα μου
ήσουνα εσύ που ευτυχισμένη μ' έκανες.


marelene

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου