Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Η Ζωή είναι γλυκιά! Ζήστε την ....


Τα πρώτα κάλαντα του Νέου Έτους και θέλω τόσο πολύ να σας τα πω.
Δεν τα ήξερα μέχρι τώρα αλλά φέτος αποφάσισα να τα μάθω.
Πάμε όλοι μαζί λοιπόν και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.


Σήμερα τα φώτα και οι φωτισμοί
Κι χαρές μεγάλες κι αγιασμοί.
Κάτω στον Ιορδάνη τον ποταμό
κάθετ' η κυρά μας η Παναγιά.
Καλημέρα!
Καλησπέρα!
Καλή σου μέρα αφέντη με την κυρά!
Όργανo βαστάει, κερί κρατεί
και τον Αϊ-Γιάννη παρακαλεί.
Άϊ-Γιάννη αφέντη και βαπτιστή
βάπτισε κι εμένα Θεού παιδί.
Ν' ανεβώ επάνω στους ουρανούς
να μαζέψω ρόδα και λίβανούς
Καλημέρα!
Καλησπέρα!
Καλή σου μέρα αφέντη με την κυρά!

Mε Σένα ...


ένα τραγούδι που τελευταία μου αρέσει να ακούω τέτοιες ώρες
που είσαι μακριά μου ...

Kρατησέ με ...

Μέσα στην αγκαλιά σου
και να γευτώ τα φιλιά σου ...

Χαίρομαι που βρίσκεσαι ...

PER.999041_1.jpg
Οι μέρες οι χαμογελάστές συνεχίζονται.
Η αγάπη δεν φεύγει τόσο εύκολα απ΄τη ζωή μας
Η καρδιά ακόμα νιώθει όμορφα
Ο ήλιος μας χαμογελάει για ακόμα μια μέρα
απλά πρέπει να του λέμε :
Γεια  σου χαίρομαι που βρίσκεσαι στη ζωή μου.

Μόνο ΕΣΥ ...

Το 2013 είναι τώρα πια εδώ
και εγώ είμαι καλά με την ζωή μου
έπαψα να πονάω και νιώθω ευτυχισμένη
ο έρωτας χτύπησε τη πόρτα μου
για ακόμα μια φορά.
Γι' αυτό αφιερώνω στον ερωτά μου
το πιο όμορφο τραγούδι

Πάει ...

Πάει ο παλιός ο χρόνος και το 2013 είναι γεγονός.
Ευχές πολλές σε όλους σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου