Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

τρία-ποιήματα-της-γώγου-της-βλαχογιάννη-και-του-δημητριάδη-συνοδεία-των-hawkwind

τρία-ποιήματα-της-γώγου-της-βλαχογιάννη-και-του-δημητριάδη-συνοδεία-των-hawkwind

14
Καλημέρα γιατρέ μου.
Μη.
Μη σηκώνεστε. Άλλωστε δεν έχω τίποτα σοβαρό. Τα γνωστά.
Γράψτε βάλιουμ μαντράξ στεντόν τριπτιζόλ - ξέρετε τώρα εσείς -
Κάντε με κοινωνικό πρόσωπο
βολέψτε με τέλος πάντων με τους ομοίους σας
περάστε με στους χαφιέδες σας
πηδήξτε με αν θέτε
ωραίες οι γκραβούρες στους τοίχους σας.
Τσάκω τώρα στα σβέλτα το χιλιάρικο
και φέρ' τη συνταγή
γιατί τέρμα η υπομονή μου παλιόπουστε
κι όπου νά'ναι θα εκραγεί.
Μη. Μη σηκώνεστε γιατρέ μου. Δεν είναι σοβαρό.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα σας.
ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΩΓΟΥ (Τρία κλικ αριστερά, 1978)

ΠΟΙΑ ΜΕΡΑ
Αγαπώ τα νεκροταφεία αυτοκινήτων εκεί που
αναπαύονται τα ταξίδια, πόσες ζωές τούτη η ζωή.
Στα όνειρα όλα έχουν εξήγηση ύστερα το πρώτο τσιγάρο
κι ένα τραγούδι που χρόνια σέρνεται πίσω μου σαν ίσκιος.
Ποια μέρα δεν έζησα κι έχω τόση έρημο;
ΣΤΕΛΛΑΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ (Η θλίψη του σώματος, 2003)

ΤΟ FACEBOOK
Τον έπιασε με άλλη
κάνα χρόνο πριν τους Ολυμπιακούς.
Χώρισαν επιτόπου.
Όπως αυτή ισχυρίζεται,
της άφησε πληγή ανεπανόρθωτη.
Αυτός μάλλον δεν το κατάλαβε
πέντε χρόνια μετά
της έκανε request στο Facebook.
06.10.08
Π. Ε. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ (Ξεκαθάρισμα λογαριασμών, 2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου