Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Δες με..!


Δες με..!

09Μαρ 2010

8

Σε σένα μιλάω....σε σένα που με κάνεις να γελάω...σε σένα που μου δείχνεις εμπιστοσύνη...σε σένα που με
κάνεις να ξεχωρίζω...σε σένα που κάνεις τα κενά μου ανύπαρκτα όταν είσαι μαζί μου...
ΣΕ ΣΕΝΑ!

Άνοιξε την αγκαλιά σου, γίνε πουλί και άπλωσε τα φτερά σου, γίνε λουλούδι κι άνοιξε τα πέταλα σου, γίνε
θάλασσα και πάρε με στο βυθό σου, γίνε άνεμος και πάρε με μακριά....
ΜΑΚΡΙΑ μόνο μαζί σου, με μοναδική βαλίτσα τα όνειρα μας, όνειρα που μαζί μπορούμε να κάνουμε
αληθινά!!

Μη φοβηθείς, μην τρομάξεις, μην κρυφτείς! Το μόνο που θα καταφέρεις έτσι είναι να χάσεις ωραίες
στιγμές...στιγμές που θα σε κάνουν να νοιώθεις πως είσαι ευτυχισμένος,μοναδικός,τυχερός! Όταν η αγάπη
σε καλεί την πόρτα μην την κλείνεις γιατί τα χρόνια γρήγορα παιρνούν καρδιά μου και μόνος σου θα
μείνεις! 

ΔΕΣ ΜΕ...είμαι εδώ κοντά σου....περιμένω....περιμένω ,κάνοντας υπομονή, την στιγμή αυτή! Την στιγμή που
τα χέρια σου θα κλείσουν μέσα τους τα δικά μου....την στιγμή που οι αναπνοές μας θα γίνουν ένα...την
στιγμή που θα με κοιτάξεις στα μάτια και θα μου πείς...αυτά που περιμένω καιρό τωρα ν'ακουσω να μου λές!
Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω....αλλά θα περιμένω...ίσως να είμαι χαζή...ίσως να είμαι δειλή...ίσως να χάνω τον
χρόνο μου άδικα...ίσως   έτσι να υποφέρω...ίσως και να χαντακώνω τον εαυτό μου...ίσως και να πονάω...

...ίσως όμως να'μαι και απλά ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ! e


www.erwtas-agapi-sevasmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου