Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ.. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ!!! Καλημέρα !

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ.. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ!!!

Καλημέρα !

Υπάρχουν τόσα πολλά τραγούδια που εξυμνούν τον έρωτα ! 
Ένα τραγούδι για τον απόλυτο έρωτα, που είναι μόνο λόγια, μέχρι να τον βιώσεις και να τον νιώσεις να σε γεμίζει.....


Στίχοι: Δημήτρης Γκούμας
Μουσική: Δημήτρης Γκούμας
Πρώτη εκτέλεση: Θέμης Αδαμαντίδης

Σ΄αγαπάω γιατί είναι το σώμα σου φωτιά στο κρεβάτι μου 
σ΄αγαπάω γιατί έχω την εικόνα των αγγέλων στα μάτια μου 
στο πρόσωπό σου στο χαμόγελό σου 

Ερωτας ο απόλυτος έρωτας 
ο δικός μας ο έρωτας 
η δική μας η αγάπη 
έρωτας ο απόλυτος έρωτας 

Σ΄αγαπάω γιατί έχω τα μάτια σου για φως στο σκοτάδι μου 
σ΄αγαπάω γιατί έχω την ανάσα των χειλιών σου λιμάνι μου 
γλυκό μεθύσι την αναπνοή σου 

Ερωτας ο απόλυτος έρωτας 
ο δικός μας ο έρωτας 
η δική μας η αγάπη 
έρωτας ο απόλυτος έρωτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου