Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Σ' αγαπώ˙ τι μπορώ, ακριβέ, να σου πω πιο βαθύ, πιο απλό, πιο μεγάλο;

ΤΡΊΤΗ, 13 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2009

Σ' αγαπώ˙ τι μπορώ, ακριβέ, να σου πω πιο βαθύ, πιο απλό, πιο μεγάλο;





Σ' αγαπώ
Σ' αγαπώ˙ δεν μπορώτίποτ' άλλο να πωπιο βαθύ, πιο απλό,πιο μεγάλο!
Μπρος στα πόδια σου εδώμε λαχτάρα σκορπώτον πολύφυλλο ανθότης ζωής μου.
Ω! Μελίσσι μου! Πιεςαπ' αυτόν τις γλυκές,τις αγνές ευωδιέςτης ψυχής μου!
Τα δυο χέρια μου, να!Στα προσφέρω δετάγια να γύρεις γλυκάτο κεφάλι.
Κι η καρδιά μου σκιρτά,κι όλη ζήλεια ζητάνα σου γίνει ως αυτάπροσκεφάλι!
Και για στρώμα, καλέ,πάρε όλην εμέ,σβήσ' τη φλόγα σε μετης φωτιάς σου,
Ενώ δίπλα σου εγώτη ζωή θ' αγρικώνα κυλάει στο ρυθμότης καρδιάς σου...
Σ' αγαπώ˙ τι μπορώ,ακριβέ, να σου πωπιο βαθύ, πιο απλό,πιο μεγάλο;
ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΦΛΑΙΡΗΣ ΝΤΑΝΤΩΝΑΚΗΜΥΡΤΙΩΤΙΣΣΑ(1885-1968)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου