Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Είναι στιγμές ~ It’s moments ~


Είναι στιγμές ~ It’s moments ~ Romantic Poetry

 •27/01/2012 • Γράψτε ένα σχόλιο
”For the rest of my Life” 
Είναι στιγμές τα βράδια
του ονείρου τα σημάδια.
Στιγμές τα τρυφερά λόγια
κι ας έφυγαν μακριά.
Κοιτώ τις αναμνήσεις
στους τοίχους τα σεντόνια.
Στην σκέψη μου περνάνε
σαν τρένα βιαστικά.
Είναι στιγμές τα χάδια
τ’ αγγίγματα τ’ απαλά.
Στιγμές τα καλοκαίρια
σε μια ζεστή αμμουδιά.
Θυμάμαι τις υποσχέσεις
κι η μνήμη μου πίσω γυρνά.
Τα ερωτικά τα γράμματα
που έσχιζαν την καρδιά.
Είναι στιγμές τα χρόνια
που ‘ταν γεμάτα από χαρά.
Στιγμές τα συναισθήματα
που κρύφτηκαν βαθιά.
Αναπολώ τις συζητήσεις
στης ζωής μου τα σκηνικά.
Τα ταξίδια της ψυχής μου
στα ποίηματα τα ονειρικά.
Είναι στιγμές τα βήματα
του παρόντος τ’ αληθινά.
Στιγμές και τα λογότυπα
στις παλάμες μια γροθιά.
Αναζητώ τις συγκινήσεις
που κάθε άνθρωπος λαχταρά.
Αντίθετα στη μελαγχολία
το πρόσωπό μου χαμογελά.
Είναι στιγμές τα χρώματα
μες του Χειμώνα τη συννεφιά.
Στιγμές και τ’ αρώματα
όπου το πάθος το κορμί ξυπνά.
Απολαμβάνω τις παραστάσεις
που ‘ναι χορηγός η μοναξιά.
Τις ώρες μου να ξεγελάσω
κι ο νους μου ανέμελα σκορπά.
Στιγμές τ’ ανέγγιχτα όρια
δείγματα αγάπης μοναδικά.
Στιγμές κι όλα τ’ αστέρια
στης θλίψης την καταχνιά.
Σκεπάζω όλες μου τις στιγμές
μες του μυαλού μου τη γωνιά.
Για να εκφράσω την γοητεία
που κρύβω απ’ τα χθεσινά.
Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012
Ποίηση: Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.
Poem by, toxotina ’73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου