Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Αν ακούς - Χρήστος Θηβαίος (στίχοι)


Αν ακούς - Χρήστος Θηβαίος (στίχοι)

The photos are from from the following deviantart users CBJJBC, paRanOYiqzz, ennil, r3nya, NADJIA, bagnino, Santina, Renoux, mumbojumbo89, cha-feily, strany, intao, pakpao,


Tags: .

Sanjuro feat Antonis - Otan den ise edw [stixoi]

www.myspace.com/sanjuromc


Tags: .

dp8 - otan petame (stixoi)

Δ.Π.Θ. - Οταν πεταμε Ψυχοδραμα07


Tags: .

stasou ligo nikos mertzanos stixoi

opios 8elei t tragudi n knei pm st videaki knm afisei t email tu:) an brite kana la9os stous stixous pite to;) :) bb ~sno0py~


Tags: .

Τ' ανείπωτα - Δημήτρης Ζερβουδακης (+στίχοι) t' aneipota-lyrics

Τ' ανείπωτα - Δημήτρης Ζερβουδακης Στίχοι-Μουσική: Δημήτρης Ζερβουδακης


Tags: .

ola s'agapane - Stamatis Gonidis (stixoi - Lyrics)

Στίχοι: Σπύρος Γιατράς Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης Πρώτη εκτέλεση: Σταμάτης Γονίδης Το πρόσωπό μου στον καθρέφτη με κοιτά κι αφού δεν κλαίω πώς μπορεί αυτό και κλαίει; Πιάνω τα μάτια μου μα είναι αυτά υγρά, δεν του μιλάω μα για σένανε μου λέει. Όλα σ' αγαπάνε τόσο δυνατά, έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. Όλα σ' αγαπάνε όπως σ' αγαπώ, μες στις παραισθήσεις μ' άφησες να ζω. Πόσο σ' αγαπώ. To πρόσωπο μου στον καθρέφτη με κοιτά, την αγωνία μου για σένα μου θυμίζει. Μ' άφησες μόνο μου ακόμα μια φορά και η ζωή χωρίς εσένα δεν αξίζει. Όλα σ' αγαπάνε τόσο δυνατά, έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. Όλα σ' αγαπάνε όπως σ' αγαπώ, μες στις παραισθήσεις μ' άφησες να ζω. Πόσο σ' αγαπώ. ~~~~~~ English Lyrics ~~~~~~ Το πρόσωπό μου στον καθρέφτη με κοιτά My face looks at me from the mirror κι αφού δεν κλαίω πώς μπορεί αυτό και κλαίει; and since I don't cry how does it can? Πιάνω τα μάτια μου μα είναι αυτά στεγνά, I touch my eyes but they're dry δεν του μιλάω μα για σένανε μου λέει. I don't talk to it (means the face), but it talks to me about you Όλα σ' αγαπάνε τόσο δυνατά, Everything loves you so powerfully έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. You left and I'm doing crazy things Όλα σ' αγαπάνε όπως σ' αγαπώ, Everything loves you as I do μες στις παραισθήσεις μ' άφησες να ζω. You left me live in illusions Πόσο σ' αγαπώ. Oh how much I love you To πρόσωπο μου στον καθρέφτη με κοιτά, My face looks at me from the mirror την αγωνία μου για σένα μου θυμίζει. reminding me of my agony for you Μ' άφησες ...


Tags: .

NIKOS MERTZANOS STASOU LIGO & STIXOI (sta info)

ithela na einai ksexoristo mias k simenei pola gia mena..diapistosa pos kanena efe k kamia eikona dn borouse napotiposei ta sinesthimata pou mou dimiourgei auto to tragoudi..kamia fora oi stixoi kh mousiki miloun apo mona tous k to peritiligma einai perito Για στάσου λίγο μείνε εδώ να κοιταχτούν τα βλέμματά μας καινούρια γη κ ένα Θεό να βρώ για να στηρίξω τα όνειρά μας για στάσου λίγο πάρτο αλλιώς γίνε λιγάκι ειλικρινής είμαι λιγάκι δύσπιστος μου λες μα εσύ δεν ξέρεις να ανοιχτείς για στάσου λίγο μη μουτρώνεις δε σου γκρινιάζω να χαρείς μάθε λιγο να υποχωρείς νιώθει η καρδιά μου τόσο μόνη έλα να γίνουμε ένα φωτιά στα φρένα μη το κάνεις θέμα που στο ζητάω γιατί χωρίς εσένα zωή σα ψέμα δεν θέλω άλλο με μέτρο να σαγαπάω για στάσου λίγο τι φοβάσαι παλιές αγάπες μη κοιτάς το παρελθόν σου σε τρομάζει μα εγώ είμαι εδώ για να γελάς μπορεις να κλάψεις κ αν θες για αυτά που χάσαμε οι 2 μας όταν μαλώνουμε λεπίδες οι στιγμές μετρώ στιγμές στο θάνατό μας 2 αντίθετες φωνές συγκρουόμαστε μες το θυμό μας μα σαγαπάω κ μαγαπάς κ έτσι κυλάει το όνειρό μας refrain... k αν σου φάνηκαν αυτοί οι μήνες πιο τις πλάκας κ αν φέρθηκα λιγάκι ΣΑΝ ΜΑ.. σαν μ΄αλλον εσύτώρα είσαι αλλού είσαι αλλού καρδιά μου ας τους κανόνες σου , σου τρώνε τα χρόνια σου κ χάνεις τη στιγμή κ τώρα εσύ σ΄αλλον μιλάς κ άλλον φιλάς όπως στο΄μαθα εγώ μπροστά να κοιτάς μια φορά μου΄χες πει πολές υποσχέσεις λόγια μείναν μισά μη πεις ποτέ , πες μόνο ένα ξανά πως ίσως μια μέρα, μια μέρα θα΄ρθείς θαφήσεις τα πάντα κοντά θα σταθείς ...


Tags: .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου