Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΙΟΑΝΝΑ ΜΙPS ΑΙΩΝΙΑ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ & ΑΝΤΡΑΣ

ΑΙΩΝΙΑ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ



Δεν κοιτάζω γύρω μου 
Τις γεμάτες ζάρες ψυχές 
Το σαράκι χορτάτο στο πάτωμα 
Τη μούχλα που τρέχει στους τοίχους
Τα μάτια που ικετεύουν λίγη στοργή
Τα στόματα που άηχα ανοιγοκλείνουν
Τα κουδουνίσματα σε σάπια σύρματα
Τα σκισμένα χαρτιά που με μουτζουρώνουν 
Τους δρόμους με τα σκυμμένα κεφάλια
Τις σφαλισμένες πόρτες με τα «ενοικιάζεται»
Τους πουλημένους έρωτες στημένους στις γωνίες

Δεν κοιτάζω μέσα μου, μη φανερωθούν οι φυλακές, 
τα ουρλιαχτά, οι δολοφονημένες μέρες, εγώ, εσείς, εμείς, 
οι νταβατζήδες με τα σχισμένα σώβρακα και τις γεμάτες τσέπες
που έχουμε θράσος ν’ αναπνέουμε αέρα των παιδιών μας.

Ημερησία προσωπική μου πρόβλεψη, η αιώνια τυφλότητα.
Κι έχω θυμό μέσα μου γαμώτο

-mips-

Άντρας


Δυο πρόσωπα τουλάχιστον!
Του αγριμιού και του θεριού.

Ψυχή μονάχα μία.
Παιδιού αμάθητου. 

-mips-

...tu non puoi capire cosa vuol dire bagnarsi i pensieri di Te!



Πορνογραφία η ποίηση.
Μόνο που το ξεγύμνωμα πιο ρεαλιστικό.
-mips-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου