Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Τι αισθάνεσαι για μένα...ήρθε η σειρά σας....πρώτο τραπέζι πίστα..!

Τι αισθάνεσαι για μένα...ήρθε η σειρά σας....πρώτο τραπέζι πίστα..!


         
01.jpg
Τι μπορώ να κάνω εγώ για σένα
ούτε που μπορείς να φανταστείς...
Άλλον που να σ' αγαπάει τόσο
άδικα μη ψάχνεις, δε θα βρεις...

Όμως ήρθε κι η σειρά σου
να μου πεις για τα δικά σου
bn_439d03016b.png
Τι αισθάνεσαι για μένα
τι αξίζω εγώ για σένα...
Νιώθουμε άραγε το ίδιο
ή εσύ κάτι πιο λίγο...

Σού ΄χω αφιερώσει απ' τη ζωή μου
κάθε μέρα, ώρα και λεπτό...
Νιώθω νά' μαι ικανός για όλα
νιώθω αληθινά πως σ' αγαπώ...

Όμως ήρθε κι η σειρά σου
να μου πεις για τα δικά σου
103.jpg
Επιτρέπονται....λουλούδια..πιάτα...χαρτοπετσέτες.....
χοροί.....πάνω στα τραπέζια.....και όπου άλλου θέλετε....
δηλαδή τα πάντα.....ολη την νύχτα...
Εισοδος ελεύθερη!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου